Sunday, October 11, 2009

Entri yang tidak dijangka... (Sorry, no English this time.)

السلام عليكم
dan selamat sejahtera saya ucapkan kepada sahabat dan taulan yang berada di mana sahaja. Sebenarnya, saya ingin membiarkan entri ini selama beberapa hari. Tetapi pada komen ke-3 pada entri sebelum ini, saya bercadang untuk menghantar juga post ini sekarang. Kewujudan blog persatuan keluarga Sakijan Saamah. Tak apa, nama Jawa pun Jawalah. Memang kita berdarah Jawa, nak buat macam mana? Saya tak sangka pula ada blog tersebut. Saya dah ada jenguk dan singgah ke blog tersebut. Dan di entri terkini, ada menyebut tentang blog ini. Domo arigatou... tetapi, saya cuba nak komen, tak dapat. Macam mana tu? juga kalau boleh letaklah chatbox... simple tapi bagi saya pengisiannya adalah sangat penting, oleh itu sangat penting untuk menentukan warna tulisan agar dapat dibaca. Dan saya dapat membacanya. Okey la tu...cuma masalah komen dan chatbox perlu dibaiki. Kalau kawan-kawan nak singgah pun apa salahnya. Tapi yang utama adalah dengan wujudnya blog itu, kita taklah "berjauhan" walaupun jauh di mata. Nanti saya letak link dia kat bawah ni...Ada pengumuman juga nak beritahu di sini, saya setelah sekian lama berehat dari berkarya, saya akan membuat 3 penamat bagi cerita "senyumanku untukmu"... atas permintaan dari jauh, yakni dari Amerika, saya buat jugalah... walaupun sebenarnya saya tak bercadang membuat penamatnya...juga lagu baru dari saya untuk team nasyid SDAR yang sekarang sedang dikepalai oleh form 1 saya, lagu yang bertajuk SEDAR... Korang tunggu je...

Persatuan Keluarga Sakijan Saamah
kliklah kalau nak lawat...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League